Candidatul ideal
As the successful candidate, you should demonstrate the following:
• Experienta anterioara de lucru;
• Aptitudini generale de lucru cu PC-ul, experienta in lucru cu aplicatiile MS Office;
• Abilitatea de a comunica cu usurinta in situatii diverse;
• Buna capacitatea de analiza si sinteza a datelor numerice;
• Orientare catre client;
• Flexibilitate si capacitate de adaptare;
• Cunostinte avansate de limba engleza.
Responsabilitati
• Efectueaza activitati administrative pentru eficientizarea timpului de lucru al managerului;
• Este la curent cu agenda de lucru al managerului si este responsabil de respectarea activitatilor din agenda;
• Preia si repartizeaza corespondenta in cadrul companiei;
• Tehnoredaceaza documente elaborate de conducere;
• Asigura protoculul in cadrul companiei;
• Trasmite informatii catre clienti cu privire la activitatea si programul companiei.
Locatie
Buuresti
Tip contract
Permanent
Aplicati cum la acest job pentru a putea fi contactat de un membru al echipei noastre.

Inapoi la lista de job-uri disponibile